czwartek, 1 grudnia 2016

nazwę skradziono - zeznania świadków - okładki wkładki i zakładki

To prawda! W moim mieście jest świetny skład hip-hopowy.
NAZWĘ SKRADZIONO się nazywają.

Dwóch "hop-siupów": Redzi i Półmrok postanowili wydać wspólnie płytę.
Z jakiś powodów sabotowałem pierwotny plan Półmroka i przejąłem zadanie wykonania strony graficznej wydawnictwa płytowego. 
W związku z faktem tytułu płyty, czyli ZEZNANIA ŚWIADKÓW postanowiłem skoczyć w klimat  z policyjnej kanciapy. Jest tablica ogłoszeń. "Ktokolwiekwidziały" na tej tablicy. Mapka. A przede wszystkim są kawa i papierosy. Te dwie rzeczy kojarzą mi się właśnie z policją (milicją). Może dlatego że komisarz Gordon w Batmanie zawsze stoi z kubkiem kawy i papierosem (lub fajką).

Miałem sporo zabawy i frajdy z tym projektem (Półmrok mniej, bo musiał mnie pilnować z terminami). 

Pod adresem nskradziono@gmail.com za piętnastaka plus koszty wysyłki można zdobyć wydawnictwo płytowe wprost do domu.

Technika: tusz/pędzel/piórko + obróbka w PS










2 komentarze:

  1. CZYSTY TALENT! tak powiem o Półmroku. Marcin Twoje prace też niczego sobie ;)
    Tak serio - wielkie dzięki od całego Nazwę Skradziono za włożoną ciężką pracę i jej niesamowite efekty! Dopełniłeś, dopieściłeś, udoskonaliłeś nasz album.
    Dziękujemy!
    Nazwę Skradziono (Półmrok i Redzi)

    OdpowiedzUsuń